Rendelés | áruátvétel | szállítás | fizetés

1.) Árajánlat kérés:

Ha nincs közzétett árlista, kérjen árajánlatot emailben, vagy telefonon. Ha még nem vásárolt nálunk, az árajánlat kérésekor adja meg az alábbiakat:

  ÷  számlázási cím

  ÷  adószám

  ÷  elérhetőség

Ekkor egy sorszámozott árajánlatot küldünk, melyen minden fontos adat megtalálható: eladó és vevő név, cím, adószám, a termék azonosító, nettó és bruttó ár, fizetési határidő, érvényesség, stb. Ha bármely adat nem egyezik, kérjük jelezze, mert rendelés után ezen adatokból készül a számla. Később erre a számra lehet hivatkozni akkor is, ha lejárt az érvényesség.

  ÷  Az ajánlat érvényessége (általában) 30 naptári nap

  ÷  E-mailcím: protec[kukacka]protec.co.hu

2.) Rendelés és visszaigazolás:

Rendeléskor hivatkozzon az árajánlat sorszámára. Megrendelését írásban visszaigazoljuk. Ha valamely adat hibás (cím, adószám, cégnév, stb) feltétlen jelezze, mert ez alapján készül a számla. Ha még nem vásárolt nálunk, kérjük megadni a bankszámla számot. Ez készpénzes fizetés esetén nem kell.

3.) Késik a visszaigazolás?

Ha az árajánlat v. megrendelés kérésre 24 óra, de max. 3 munkanapon belül nem kap választ, ismételje meg az email-t és hívjon fel minket telefonon. Az email is elveszhet. Nyári időszakban érdemes a honlapon ellenőrizni a nyitvatartást, mert előfordul, hogy szabadság miatt zárva vagyunk.

4.) Az áru átvétele és a szállítás:

Az áru érkezésekor telefonon értesítjük és egyeztetjük a szállítást. Az áru átvételére két lehetőség van:

  ÷  Személyes átvétel: 1038 Bp. Szentendrei út 246.

  ÷  Szállítás futárral. A számla a csomagban lesz.

  ÷  Számla elvesztése esetén elektronikus számlát küldünk.

5.) Fizetés:

  ÷  Készpénz: az áru átvételekor telephelyünkön.

  ÷  Átutalással (szerződéses partnereinknek).

  ÷  Proforma számlával, előre utalással.

  ÷  Utánvét: készpénzben a futárnak.

Ebben az esetben a számlát csak készpénzben egyenlítheti ki, azaz bankkártya használata nem lehetséges. Ha az utánvétes szállítási és fizetési módot választja, ezt a feltételt mindenképpen vegye figyelembe.

Fontos: Ritkán előforduló, egyedi igények szerinti rendelés, esetleg nagy értékű termékre, továbbá sorozatos fizetési késedelem esetén új rendelést csak a Proforma számla, vagy 50% előleg megfizetése után fogadunk el.

6.) Az áru visszaadása:

Garanciális probléma esetén: ha a kapott termék a rendeléstől eltérő és a tévedés, vagy eleve más áru kiadása bizonyítottan a Protec Mo. kft. hibájából történt. A feltételek fennállása esetén a Protec az árut visszaveszi

Fontos: A vásárló nem jogosult visszaszállítani (konkrét garanciális probléma hiányában) a katalógusból kiválasztott méret szerint Németországban legyártott védőruhát. Ezek a védőkötény, védőkabát, duplaköpeny, szoknya/mellény, fogászati kötény, melyek számtalan méret és szín, többféle anyagból, különböző védelmi képességekkel egyedileg készülnek.